Меню
 
Головна arrow Новини
На «швидкій» практично все готове для введення в дію єдиної оперативної диспетчерської служби. Передбачається, що вона не тільки значно спростить процес виклику бригади, а повідомлятиме диспетчерам, де у даний момент на території області знаходиться той або інший автомобіль. Передбачається, що протягом першого кварталу року єдина диспетчерська КЛПЗ «Чернігівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» запрацює на повну потужність. 17 січня з роботами з облаштування диспетчерської ознайомився голова облдержадміністрації Валерій Куліч.

Якщо зараз в КЛПЗ «Чернігівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» позмінно працюють кілька диспетчерів, то новації, передбачені удосконаленням роботи «швидкої», збільшать їхню кількість до десяти у кожній зміні. І це необхідність, адже розширюються можливості з прийому викликів та передачі їх бригадам. Незабаром диспетчери матимуть окреме робоче місце, обладнане комп’ютером, приєднаним до загальнообласної оперативної мережі. Крім того, у єдиній диспетчерській працюватиме великий електронний екран, де буде вказано місцезнаходження бригад у будь-якому місці Чернігівщини. Передбачається, що нова техніка (яка вже встановлена в окремому залі) значно спростить контроль за рухом автомобілів «швидкої», дозволить оперативно передавати інформацію та консультувати громадян. Для цього у змінах працюватимуть лікарі-консультанти, які надаватимуть поради людям.

Роботи з облаштування диспетчерської почалися кілька років тому і ось вже протягом першого кварталу року вона буде введена в дію. Як розповідає начальник Управління охорони здоров’я облдержадміністрації Петро Гармаш: «Майже 10 мільйонів використано на обладнання. За ці кошти ми відремонтували приміщення, в 2017-му році 9 мільйонів було використано на обладнання, а також на комплектування, GPS-трекери. Нині відбувається калібровка обладнання та навчання персоналу. Загалом використовувалися кошти державного фонду регіонального розвитку та субвенція із державного бюджету».

Директор обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Ігор Даниленко пояснюючи, як на екрані відображатимуться виклики від громадян, зазначив: «Всі виклики від громадян відображаються на великому екрані та комп’ютері на диспетчерському столі. Йде визначення характеру виклику, екстрений він чи не екстрений, з’являються «підказки» по класифікатору хвороб. Диспетчер бачить, звідки йде дзвінок, а також де знаходиться бригада і найближчу з них направляє за викликом. Над викликом працюють диспетчер виклику та диспетчер напрямку».

Таким чином диспетчер матиме зв’язок із будь-яким автомобілем не тільки за допомогою загальної комп’ютерної системи, а і GPS - комунікатора та електронного планшету. Під час виклику від громадян на екранах висвітлюватиметься номер телефону, якій у подальшому буде введено у базу даних, що згодом спростить визначення скарг і можливі дії бригади з лікування пацієнта.

«Враження від оперативної диспетчерської в мене дуже хороше, – наголошує голова облдержадміністрації Валерій Куліч. – Приємно, що тут працюватимуть 50 спеціалістів, а це робочі місця. У чому переваги цієї системи? До цього система швидкої меддопомоги була у місті окремо, а в районі – окремо. Ця ж диспетчерська дає можливість закрити питання цього плану в області, адже сюди буде виведено всі виклики і рух кожного автомобіля буде фіксуватися. Вважаю, що у цьому напрямку ми зробили «прорив». Результати роботи і якість обладнання дуже і дуже хороші».

Отже, нове обладнання удосконалить роботу працівників обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. Крім того, передбачається, що воно скоротить час приїду бригади до пацієнта, якому достатньо для цього набрати незмінний номер «103».








Прес-служба Управління охорони здоров’я
Чернігівської облдержадміністрації
Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації

Copyright © 2008 adprinc  E-MAIL Розробка сайтів