Меню
 
Головна arrow Новини
Як правильно комунікувати

Колектив КНП «Чернігівська міська лікарня №2» навчався правильній комунікації як у ланцюжку «лікар-пацієнт», так і між собою. Професійні корективи у спілкуванні здійснювала практикуючий психолог Інна Чистенко. Головний меседж зустрічі – мудрість плюс сучасні знання психології, від чого виграють усі – як пацієнти, так і медики.

Заступник головного лікаря медзакладу Валерій Якунін зазначив: «Навчання присвячене питанням повсякденного професійного життя, на які ми напевно не завжди звертаємо увагу. Проте питання комунікації з хворими, питання психологічного плану – вони надважливі. Справа в тому, що ми ставимося до пацієнта, як до рівного собі, не завжди розуміючи, що хворі, які надходять до медичного закладу, здебільшого не знаються на медицині. Тому питання взаємодії, підкреслюю, – вкрай важливе! Медику треба точно знати ту межу в спілкуванні з пацієнтом, яку не можна переступити ні у якому разі! На сьогодні, в період реформації, існує тенденція залучення медичних психологів у лікувальні установи особливо тоді, коли ми говоримо про реабілітацію та паліативну допомогу. Тому що не лише ліками ми зцілюємо хворого. Вкрай важливий і психологічний стан пацієнта для досягнення позитивного ефекту».

Інна Чистенко розповіла про стратегії, які дозволяють вибудовувати чіткий алгоритм спілкування та поведінки з пацієнтом, що особливо важливо при вирішенні деяких конфліктних ситуацій. Також психолог акцентувала увагу на соціальних та психологічних моделях, які слугують для опису й аналізу поведінки людини як індивідуально, так і в складі груп. Предметом уваги став синдром професійного вигорання, яке вражає людей, чия робота пов’язана з постійним спілкуванням - у лікарів, психологів, педагогів, менеджерів, робітників соціальних служб, операторів, що працюють у сфері «людина-людина» та ін. Звернула увагу психолог і на засоби підвищення адаптаційних можливостей медиків.

Пропустивши ці знання через себе, зауважила Інна Чистенко, медику буде легше виробляти правильні стереотипи поведінки в тих чи інших ситуаціях.



Прес-служба Управління охорони здоров’я
Чернігівської облдержадміністрації
Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації

Copyright © 2008 adprinc