Мешканці Бобровицької та Новобасанської громад зможуть безкоштовно отримувати нові види лабораторних досліджень.
На початку 2024 року у пацієнтів Бобровицької та Новобасанської громад з’явиться можливість отримувати повний спектр діагностичних послуг передбачений договором з НСЗУ.
В амбулаторіях Бобровиці, Нової Басані, Нового Бикова та Кобижчі можна буде швидко і безоплатно пройти обстеження та отримати результати загального аналізу крові, глюкози в цільній крові, холестерину крові, біохімічного аналізу крові, аналізу на С-реактивний білок, глікованого гемоглобіну, ШОЕ та інших лабораторних досліджень. Також амбулаторії громад стануть комфортнішими для пацієнтів та працівників, завдяки оновленню меблів та офісного обладнання.
Так, медичні заклади поповняться Імунофлуоресцентним аналізатором крові, призначеним для швидкої діагностики біомаркерів у цільній крові, сироватці, плазмі або сечі людини з швидким кількісним результатом за 3–15 хв, Аналізатором автоматичним гематологічним, що використовується для визначення кількості та типів клітин крові, Автоматичним аналізатором ШОЕ, що використовується для вимірювання швидкості осідання еритроцитів, а також портативним Електрокардіографом МИДАС 6/12 міні, який має широкі функціональні можливості по обробці електрокардіограм і тому є оптимальним рішенням для амбулаторій.
«Колектив нашого центру за підтримки керівництва Бобровицької міської ради постійно працює та шукає шляхи щодо покращення якості та доступності медичних послуг для населення, а також комфортної роботи медичного персоналу, – говорить Генеральний директор Бобровицького центру первинної медико-санітарної допомоги Андрій Ткаченко. – Сучасне лабораторне обладнання для виконання нових видів аналізів та меблі в амбулаторіях Бобровицького центру первинної медико-санітарної допомоги з’являться завдяки участі закладу у відкритій грантовій програмі «Відновлення доступу населення до медичної допомоги» проєкту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я».
Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації