Протягом півтора місяця роботи контакт-центру Міністерства охорони здоров’я України із протидії COVID-19 зафіксовано та опрацьовано майже 100 тисяч звернень. Про це повідомив Міністр охорони здоров’я України Максим Степанов на онлайн-брифінгу 21 січня 2020 року. Він також зазначив, що найбільше звернень надходить щодо питань діагностики, амбулаторного лікування, безкоштовних та платних тестувань, порядку проходження самоізоляції, підписання декларацій тощо. Крім того, у тестовому режимі нині працює опція із залишення запиту на виїзд мобільної бригади через контакт-центр.
«На запит наших громадян уже відбулося 1105 виїздів. Разом із тим наголошую на тому, що оператори контакт-центру лише фіксують запити на виїзд бригад. Фахове рішення щодо реальної необхідності такого виїзду приймають медичні працівники», – розповів заступник Міністр охорони здоров’я України Ярослав Кучер.
Робота контакт-центру МОЗу нерозривно пов’язана із відповідними службами в регіонах України, спрямовуючи туди запити, вирішення яких полягають у компетенції місцевих медиків. Наприклад, на обласну лінію з протидії коронавірусній інфекції, яка працює на базі КНП «Чернігівський обласний центр громадського здоров'я», від контакт-центру МОЗ надійшло майже 250 загальних звернень жителів Чернігівщини та 33 таких, що стосуються роботи мобільних бригад. Крім того, за період пандемії COVID -19 обласна гаряча телефонна лінія опрацювала понад 2170 звернень громадян.
Зазначимо, що звернутися з питаннями до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 можна за безкоштовним номером 0-800-60-20-19, до обласної лінії – за номером 0-800- 50-70-70.
Прес-служба Управління охорони здоров’я
Чернігівської облдержадміністрації
Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації