Меню
 
Головна arrow Новини
Подолання коронавірусної інфекції неможливе без зворотного зв’язку медиків із громадянами.

Через поширення пандемії коронавірусної інфекції світом і, зокрема, Україною у громадян часто виникає безліч запитань стосовно власної поведінки під час хвороби, можливостей консультації з приводу лікування та звернень за невідкладною медичною допомогою. Звісно, що не обходиться і без певних скарг та проблем, з якими стикаються жителі різних регіонів України.

Тому ще 2 листопада 2020 року Міністерство охорони здоров’я започаткувало роботу Національного контакт-центру з питань протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненою коронавірусною інфекцією SARS-CoV-2. Ця структура покликана надавати вичерпну інформацію з питань, що хвилюють громадян у плані протидії цієї недуги.

Відтак контакт-центр плідно співпрацює з регіонами, адже більшість проблем неможливо вирішити безпосередньо з профільного міністерства, хоча контроль за зверненнями громадян покладений саме на нього.

В нашій області обробка звернень громадян покладена на КНП «Чернігівський обласний центр громадського здоров’я» ЧОР, який допомагає жителям області у вирішенні тих чи інших питань боротьби з коронавірусною інфекцією. Як зазначає співробітниця центру, лікар-методист відділу пропаганди здорового способу життя, що займається цією роботою, Олена Ткаченко, за період з 8 листопада минулого року і по теперішній час від міністерства в регіон направлено і розглянуто 292 звернення від місцевих громадян, з яких 287 на сьогодні вже опрацьовані. Олена Ткаченко наводить такі статистичні дані: «Частіше за все скарги-звернення стосуються роботи лікарняних закладів. Таких станом на 3 лютого 2021 року надійшло 102, тобто 35,5% від загальної кількості. Крім того, люди звертаються з приводу роботи сімейних лікарів – 86 звернень (30%), викликів «швидкої» допомоги – 23 (8%), скаржаться на незадовільну роботу поліклінік – 18 (6,3%), лабораторного центру – 12 (4,2%), з приводу діагностичних обстежень методом комп’ютерної томографії, рентгену та здійснення ПЛР-тестування – 7 (2,4%). Надійшло і 9 звернень (3,1%), від людей, яких цікавить можливість отримання грошової компенсації за кошти, витрачені на лікування як у стаціонарі, так і амбулаторно. Крім того, нами зафіксовано і 30 інших звернень (10,5%) вирішення яких потребує втручання керівних органів галузі.

А ще до нас надійшло 42 заявки на виклик мобільних бригад, якими здійснено 25 виїздів, а 17 скасовано через відсутність необхідності виїзду. До речі, було декілька випадків, коли ми допомагали громадянам укласти декларацію із сімейним лікарем задля подальшого виїзду мобільної бригади. Таким чином, ми, співпрацюючи із Національним контакт-центром, намагаємося надати жителям області вичерпні відповіді на ті питання, які їх цікавлять і, відверто кажучи, нам дуже приємно, коли ми маємо можливість допомогти і люди нам за це вдячні». Додамо: за ефективну роботу зі зверненнями громадян Олена Ткаченко отримала Подяку від Міністерства охорони здоров’я України.

Відтак Обласний центр громадського здоров’я продовжуватиме цю важливу роботу допоки буде необхідність мати зворотний зв’язок із людьми, яких спіткала ця хвороба.

Нагадаємо: Національний контакт-центр МОЗ України з протидії поширенню COVID-19 працює цілодобово, там є багатоканальна телефонна лінія, на якій звернення громадян опрацьовують 150 операторів. Телефон контакт-центру – 0800 602019. Також нагадуємо: на базі Обласного центру громадського здоров’я у робочі дні працює безкоштовна «гаряча» телефонна лінія з питань, пов’язаних із коронавірусною інфекцією ( 0800 507070), на яку за цей час надійшло майже 2300 дзвінків.



Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації

Copyright © 2008 adprinc