Яка допомога для пацієнтів з COVID-19 безоплатна у стаціонарі?
На обласну безкоштовну «гарячу» телефонну лінія з питань протидії COVID-19 надходить багато дзвінків щодо забезпечення пацієнтів з коронавірусною хворобою, що перебувають у стаціонарах, безоплатною допомогою.
Отже, як пояснює НСЗУ, в умовах стаціонару для пацієнтів з COVID-19 є безоплатними:
- первинний огляд та тестування на COVID-19;
- необхідні інструментальні та лабораторні дослідження, такі як ЕКГ, розгорнутий клінічний аналіз крові, біохімічний аналіз крові, коагуляційний гемостаз, глюкоза, бактеріологічні та інші;
- медична допомога відповідно до галузевих стандартів;
- киснева підтримка, інтенсивна терапія та підключення до апаратів ШВЛ та ЕКМО;
- медикаментозна терапія та знеболення за потреби. Усі ліки, передбачені національним протоколом лікування COVID-19 та Національним переліком лікарських засобів;
- моніторинг та корекція лікувальних заходів залежно від супутніх патологічних станів;
- забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського догляду;
- профілактика загальних ускладнень;
- консультації лікарів інших спеціальностей та інше.
Нагадуємо, що обласна «гаряча» телефонна лінія з питань протидії COVID-19 працює у робочі дні з 8:00 до 17:00, перерва 13:00 – 14:00 за номером: 0-800-50-70-70.
Прес-служба Управління охорони здоров’я
Чернігівської облдержадміністрації
Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації