Меню
 
Головна arrow Новини
Кидай курити зараз!

Цілеспрямований маркетинг, направлений на жінок, простежується з 20-х років XX століття. Так, у 1927 р. в жіночих журналах почала з’являтися реклама з жінками, які курять.

Чого тільки не вигадували тютюнові компанії, щоб привабити жінок до куріння:

- Тонкі сигарети

У 1968 році презентовано спеціальну марку для жінок – це були сигарети нової тонкої форми, створені спеціально для того, аби бути більш привабливими для жінок.

- «Легкі» та «м’які» сигарети

Коли жінки почали задумуватися про довготривалі ризики для здоров’я, пов’язані з курінням, тютюнові компанії почали пропонувати жінкам «легкі» та «м’які» сигарети як «безпечніший» варіант. Однак, доведено, що безпечного куріння не існує.

- Ароматизовані сигарети

Почалося все з сигарет з ментолом, але з роками та з розвитком технологій з’явилася сила силенна різноманітних смаків – полуниця, ваніль, шоколад, яблуко і т.д.. Це був ще один хитрий маркетинговий хід – зробити сигарети «приємнішими на смак».

- Упаковка сигарет

За допомогою привабливого для жінок дизайну тютюнові компанії залучають до лав курців нових споживачів.

Захистити жінок від маніпулятивного маркетингу може вдосконалення законодавства. І саме такі зміни пропонує проєкт закону № 4358.

Закликаємо не піддаватися на рекламу і кидати курити. Адже, ті, хто кидають, ті виграють!

Отримай консультацію у діджитал фахівця ВООЗ

https://www.who.int/ru/news-room/spotlight/using-ai-to-quit-tobacco

Сайт (допомога у припиненні куріння) http://stopsmoking.org.ua/

#ВсесвітнійДеньБезТютюну2021

#WorldNoTobaccoDay2021

#Голосуй4358

#Підтримую4358



За матеріалами МОЗ України


Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації

Copyright © 2008 adprinc