Меню
 
Головна arrow Новини
Є зауваження? Дзвоніть!

Нинішнього тижня у КНП «Ніжинська центральна міська лікарня» запрацює телефон довіри.

Таке рішення прийнято керівництвом міста та адміністрацією закладу. Його мета – налагодити зворотній зв’язок між пацієнтами, медиками та місцевою громадою задля покращення надання медичної допомоги населенню.

Як зазначено на сайті «Нежатін», справа в тім, що ніжинська громада – учасник програми DOBRE, експерти якої протягом трьох місяців проводили опитування у місті та дізналися про те, що найбільше турбує громадян. Так з’ясувалося, що одна з основних проблем – недостатньо якісне надання послуг медичним персоналом населенню громади, а іноді і неввічливе ставлення до пацієнтів. Люди також незадоволені і наявними корупційними схемами, з якими можна зіткнутися у сфері медицини. Таким чином, міська влада не може не реагувати на результати проведеного соціального опитування.

«Було прийнято рішення – створити телефон довіри, щоб пацієнти могли разом із владою боротися з корупцією та вимагати ввічливого ставлення до себе», – зазначила заступник Ніжинського міського голови Ірина Грозенко. Така пропозиція була схвально сприйнята всіма зацікавленими сторонами і прийнято рішення у всіх палатах лікарні встановити телефон, по якому будь-хто з пацієнтів може надати свої пропозиції щодо покращення медичного обслуговування та повідомити про порушення.

Телефон, куди надходитимуть дзвінки, буде розміщено у приймальні міськвиконкому. Усі скарги, порушення, пропозиції та побажання фіксуватимуться, по них буде проведено перевірки і застосовано відповідні стягнення, якщо дане порушення буде підтверджено.

Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації

Copyright © 2008 adprinc