В Чернігівському медичному центрі сучасної онкології продовжується посилення заходів інфекційного контролю, впровадження сучасних клінінгових систем та підвищення якості надання медичної допомоги онкопацієнтам.
За повідомленням адміністрації КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» нещодавно заклад отримав від ГО «Інфекційний контроль в Україні» за підтримки Project HOPE сучасне обладнання для медичного клінінгу, а саме: професійну пральну машину, 5 візків з комплектуючими, диспенсери для паперових рушників, диспенсери для антисептиків та ємності для сортування медичних відходів.
Також спеціалістами ГО «Інфекційний контроль в Україні» проведено 2 онлайн-тренінги «Організація медичного клінінгу в закладах охорони здоров'я – запорука інфекційної безпеки лікарні» в якому взяли участь медичні працівники центру. На тренінгах обговорили питання щодо організації медичного клінінгу та розібрали алгоритм прибирання безвідерним методом за допомогою отриманого обладнання.
Безвідерний метод має ряд переваг у порівнянні з застарілим методом прибирання за допомогою відра та швабри. Він значно полегшує працю молодших медичних працівників, суттєво заощаджує час на прибирання, знижує витрату дезінфекційних засобів та повністю виключає перенос інфекційного забруднення з одного приміщення в інше, тобто попереджає виникнення та розповсюдження внутрішньолікарняної інфекції.
«Підтримувати інфекційно-безпечне середовище, проводити заходи профілактики інфекцій та інфекційного контролю – завжди було пріоритетним в нашому закладі, – говорить виконуючий обов’язки генерального директора Чернігівського медичного центру сучасної онкології, лікар-хірург-онколог вищої кваліфікаційної категорії Олександр Заїка. – Тож продовжуємо посилювати заходи інфекційного контролю, впроваджуємо сучасні клінінгові системи та підвищуємо якість надання медичної допомоги онкопацієнтам».
Адміністрація та медичні працівники онкоцентру щиро дякують благодійникам за такі необхідні дарунки.
Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації