Що потрібно зробити медичним працівникам, якщо пацієнт змінив номер телефону?
Працювати з ЕСОЗ та користуватися усіма сервісами системи мають змогу лише зареєстровані та автентифіковані особи. Це стосується як лікарів, так і пацієнтів. Метод автентифікації в ЕСОЗ – це спосіб комунікації і підтвердження дій в системі. Існує три методи автентифікації в ЕСОЗ – за номером телефону, за документами або через законного представника.
При реєстрації пацієнта в ЕСОЗ лікарі за попереднім погодженням переважно обирають тип методу автентифікації пацієнта – «за номером телефону», адже це зручний канал в отриманні сповіщень від ЕСОЗ.
Однак з певних причин трапляється так, що пацієнт може втратити свій номер телефону або ж змінити його. Що ж тоді робити – як лікарю змінити номер телефону для автентифікації пацієнта в системі?
Якщо у пацієнта Є доступ до старого номеру телефону
Лікар може самостійно через свою МІС змінити метод автентифікації, якщо пацієнт має доступ до старого номеру телефону, ЯКИЙ він хоче змінити.
Після чого на «старий номер», зазначений в Реєстрі пацієнтів, пацієнту надійде код підтвердження дії зміни телефону на новий.
Якщо у пацієнта НЕМАЄ доступу до старого номеру телефону
Поки що у лікарів немає технічної можливості самостійно змінити метод автентифікації без отримання підтвердження на старий номер телефону пацієнта. Якщо він втратив номер телефону, то це може створювати певні труднощі, адже так лікар не може отримати підтвердження зміни.