Пацієнти почали отримувати повідомлення від електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) не тільки через СМС, а й у Viber. Це розширює можливості інформування та робить отримання важливих медичних повідомлень зручнішим.
Тож, якщо у вас встановлений Viber, прив’язаний до номера, який лікар вказав у ЕСОЗ, сповіщення надходитимуть саме туди. Якщо Viber не встановлений – ви, як і раніше, отримаєте СМС-повідомлення.
Наступним етапом доставки повідомлень стане доставка сповіщень від ЕСОЗ через Дію.
Як працюють сповіщення від ЕСОЗ?
Якщо пацієнт був зареєстрований в ЕСОЗ за своїм номером телефону, то повідомлення від ЕСОЗ – це його основний канал підтвердження дій та інформування.
Так ЕСОЗ надсилає повідомлення щоразу, коли ви:
- Реєструєтесь у системі або подаєте декларацію лікарю
- Отримуєте е-рецепт, е-направлення чи медичний висновок
- Підтверджуєте дозвіл на доступ до ваших медичних даних, створення плану лікування та ін.
Тож уже наступного разу, наприклад, коли ваш лікар випише вам е-рецепт, ви знайдете номер рецепта та код його погашення у Viber або в СМС.
Якщо пацієнт не має телефона?
Як і раніше пацієнти, які не мають телефона та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, отримують відповідну інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
Для недієздатних пацієнтів (зокрема і дітей) – повідомлення як і завжди надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.
Переконайтесь, що ваш номер телефону в ЕСОЗ актуальний – перевірте його під час наступного візиту до лікаря.
Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації